Трехвентиляторный гібридний літак або перший крок до літаючим авто

0
211


Американська компанія XTI Aircraft приступила до проведення наземних випробувань перспективного трехвентиляторного гібридного літака TriFan 600, розробка якого ведеться з 2015 року. Розробники вже зареєстрували новий літак в якості експериментального літального апарату. Після проходження всього циклу наземних перевірок літак здійснить перший політ.
Наземні випробування є одним з найважливіших етапів в програмі розробки будь авіаційної техніки. На цьому етапі розробники перевіряють функціонування всіх електронних і механічних систем літака або вертольота, його двигуни та органи управління. У разі, якщо під час перевірок яких-небудь неполадок не виявляється, літальний апарат допускають до першого польоту.
Розробники з XTI Aircraft до теперішнього часу зібрали зменшений демонстратор перспективного трехвентиляторного літака з вертикальним зльотом і посадкою. Літальний апарат зібраний у масштабі 65 відсотків повноцінного літака, описаного у проекті. На демонстраторе планується перевірити аеродинамічну компонування, а також систему управління трьома електровентиляторами.
Трехвентиляторный гибридный самолет или первый шаг к летающим авто обзоры
Демонстратор гібридного літака TriFan 60
У TriFan 600 два вентилятора будуть розміщені між спеціальними виступами на передній крайці крила, а третій — в хвостовій частині. Крыльевые вентилятори будуть поворотними, а хвостовий — нерухомим, розташованим паралельно поверхні землі. Після зльоту крыльевые вентилятори будуть плавно обертатися на 90 градусів, розганяючи літак.
Після набору крейсерській швидкості польоту будуть використовуватися тільки передні рушії; хвостовий вентилятор буде закриватися дверцятами, щоб зменшити лобовий опір літака. TriFan 600, як очікується, зможе перевозити до 12 пасажирів. Крейсерська швидкість польоту апарату складе близько 340 вузлів (630 кілометрів на годину).
Літальний апарат буде здатний виконувати польоти на висоті 10,7 тисячі метрів на відстань понад 2,8 тисячі кілометрів. Планер літака планується зробити за схемою поздовжнього біплана з композиційних матеріалів, в тому числі з вуглеволокна. TriFan 600 зможе використовувати для посадки вертолітні майданчики або відповідну для цього місцевість.