Ось як за допомогою простої сигарети зменшити витрату палива і усунути ряд проблем двигуна

0
321


По мірі ускладнення конструкції автомобіля його ремонт стає все більш трудомісткою завданням. При цьому велику проблему становлять ситуації, коли явних поломок немає, мотор функціонує, але тут же падає потужність, різко зростає витрата палива, з’являється нерівномірність ходу, «плавають» обороти. У цьому випадку доводиться звертатися до автомобільних діагностів, але навіть вони не завжди здатні виявити проблему. Зате виявити поломку може будь-який водій; потрібна тільки одна сигарета. Детальніше про це – далі в огляді.
Вот как с помощью простой сигареты уменьшить расход топлива и устранить ряд проблем двигателя советы
З-за таких наскрізних тріщин зростає витрата палива і починаються проблеми з роботою двигуна. |
Власники нових машин, так і автомобілів з пробігом ризикують отримати одну дуже підлу поломку. Мова піде про негерметичності системи впуску. Здавалося б, що може бути поганого від невеликих проміжків між гумками, трубками і гофрами? Але на практиці навіть маленькі щілинки дають зайві пару літрів палива на 100 км, важкий запуск, плаваючі обороти, як на холостому ходу та під навантаженням.
Вот как с помощью простой сигареты уменьшить расход топлива и устранить ряд проблем двигателя советы
Карбюратор «Солекс» — найкраще рішення для старих Вазів. |
Проблема з’являється з-за того, що повітря, що проходить через ці щілини (назвемо його «неврахованим»), розбавляє паливоповітряну суміш. В карбюраторних двигунах суміш готується в карбюраторі, і якщо після цього до неї підмішується неврахований повітря, то вона «збіднюється», і мотор втратить потужність, буде погано запускатися.
На інжекторних моторах весь вхідний повітря проходить через вимірювальний пристрій, датчик масової витрати повітря (ДМРВ). На підставі його свідчень бортовий комп’ютер розраховує, скільки бензину треба вприснути в циліндри або у впускні патрубки. Тому, якщо у впускний колектор через висохлі гумки буде потрапляти неврахований повітря, то двигун почне працювати з перебоями, оскільки комп’ютер, що отримує інформацію з датчика кисню (лямбда-зонд) буде «розуміти», що система не в порядку, а виправити ситуацію буде нездатний.
Вот как с помощью простой сигареты уменьшить расход топлива и устранить ряд проблем двигателя советы
За місцем виходу диму легко виявити негерметичність в системі впуску. |
Добре, що знайти витоку повітря цілком можливо. На СТО для цього використовують два методу. По-перше, можна в систему впуску компресором накачати повітря і слухати, де він буде виходити. Зазвичай, проходячи через маленькі щілини, чути свист. А ще краще — використовувати димогенератор. Даний пристрій дозволяє точно побачити місце, де неврахований повітря потрапляє в систему. Очевидно, це дуже корисна штука, але є одне «але» — його ціна. Але і тут є вихід: бюджетний, але від того не менш ефективний генератор диму можна зробити своїми руками.
Вот как с помощью простой сигареты уменьшить расход топлива и устранить ряд проблем двигателя советы
На впуск ставимо штуцер, до якого і підключаємо димогенератор. |
Конструкцію димо-машини, що працює від сигарети, придумав умілець з Ульяновська. Він навіть налагодив випуск цих пристроїв за досить доступною ціною. Основа конструкції – гумовий або ПВХ шланг, який одним кінцем підключається до ніпеля на колесі. А з іншого боку знаходиться капсула, в яку вкладається тліюча сигарета. Від капсули йде другий шланг, який підключаємо на впуск. Повітря, що виходить з колеса, роздмухує сигарету, і дим надходить у впускний колектор і далі знову виходить «на свободу», виявляючи тріщину або зазор між деталями. Дане пристосування можна зробити ще зручніше, забезпечивши його запірними кранами і герметичними штуцерами. Зробити таке цілком по рукам кому завгодно, зате можна пристойно заощадити на діагностиці. Більш детально про димогенераторі, що працює від сигарети, дивимося на відео.