В цьому році Aston Martin встиг випустити дорожню машину V12, щосили працює над трекових Valkyrie і навіть кинув виклик Посейдону своїм 1000-сильним швидкісним катером AM37.
Що ж залишається? Правильно, небо! Тримайте Volante Vision Concept. Відразу відповімо на очевидне запитання: ні, він ще не побудований. Поки що в нашому розпорядженні лише рендери того, що в Aston називають «розкішним індивідуальним засобом пересування по повітрю».
Розробкою дизайну Volante Vision Concept (VVC) займався той самий Марек Рейхман, якому ми зобов’язані прекрасними кузовами Aston Martin, а за інженерну частину відповідають авіаційний підрозділ Rolls-Royce, Крэнфилдский університет і Cranfield Aerospace Solutions.
Ми звернулися до віце-президента Aston Martin з маркетингу Саймону Спроулу, і ось що він розповів:
– Коли 18 місяців тому ми приступили до цього проекту, він здавався далеким від реальності, але у цього ринку є потенціал. Нас цікавить майбутнє транспорту, а Rolls-Royce і Cranfield поділяють наш інтерес. Цей концепт призначений для перевірки реакції можливих майбутніх покупців, але Rolls-Royce і Cranfield ніколи не поставили б свої підписи під принципово нездійсненним проектом. Технічне завдання на VVC звучало так: створити електричний повітряний транспорт, здатний пролетіти 300 км зі швидкістю 300 км/ч.
За словами Саймона, розмір VVC дозволить йому сідати на існуючі вертолітні майданчики, а злітні смуги будуть не потрібні завдяки вертикального підйому.
Отже, ми маємо транспорт, якому підходить вертолітна інфраструктура, але більш тихий, швидкий, красивий і екологічний, ніж вертушки або приватні літаки. Спокусливо?