Сімферопольці скаржаться на спеку в квартирах

0
27


В останні дні в Сімферополі відчутно потеплішало. За вікном — до +16°С, а синоптики повідомляють, що по-весняному комфортна погода протримається як мінімум ще кілька днів. Однак на обігрів квартир це ніяк не впливає. Як наслідок — городяни змушені страждати від нестерпної спеки, відкривати вікна, «опалюючи вулицю», і при цьому платити за тепло в повному обсязі. Проблему можна було б легко вирішити, відрегулювати подачу тепла в квартири за різної погоди. Але хто це має робити?
Відкриті всі вікна Городяни скаржаться, що не хочуть переплачувати за опалення. «На вулиці плюс 11, в квартирі плюс 30. Відкриті вікна у всіх кімнатах не на провітрювання! Нарозхрист! В квартирі неможливо дихати… У жовтні при такій температурі батареї холодні… Я опалюю вулицю! Чи мені з двома дітьми нікуди дівати 3 штуки?», «Смажать батареї конкретно», «Ми платимо більше 2 000 руб. за 29 кв. м. — тільки за опалення, теж всі вікна відкриті», — обурюються сімферопольці. За їх словами, вони зверталися в «Кримтеплокомуненерго», а надалі мають намір писати чолі Криму, щоб питання було вирішено раз і назавжди.
Хто відповідає за тепло? Як повідомили в ГУП РК «Кримтеплокомуненерго», скарги на занадто гарячі батареї останнім часом до них стали частими, проте не у всіх випадках вони можуть допомогти. «Питання з теплом в оселях регулюють МУПы, керуючі компанії. Ми даємо тепло до будинків, за це ми відповідаємо», — пояснили на підприємстві. Там зазначили, що скарги надходять з усього Криму. «Ми пояснюємо, а не те, щоб намагаємося «відфутболити». Але цією ситуацією займаються керуючі компанії. Вони відповідають за регулювання тепла в своїх домівках, — розповіли в «КТКЭ». — Керуючі компанії самі знають, які крани закривати, відкривати і наскільки, щоб мешканцям було комфортно». Зазначимо, що влітку 2018 року в компанії заявляли про плани перевести сімферопольські котельні на автоматичне управління всіма технологічними процесами. Це дозволить економити тепло і зменшить витрати енергоносіїв при підвищенні температури повітря на вулиці. Тоді директор «Кримтеплокомуненерго» Віктор Дойчев повідомляв, що на автоматичне управління вже переведена одна котельня на проспекті Кірова. «Ми хочемо зробити п’ять пілотних проектів в Сімферополі. Далі розроблена програма по всіх містах Криму», — повідомив він.
У штатному режимі В адміністрації Сімферополі у свою чергу відзначають, що опалювальний сезон проходить спокійно, позаштатні ситуації відсутні. На території міста розташований 93 котельні. На сьогоднішній день всі вони працюють без збоїв, забезпечується подача теплоносія у всі соціальні об’єкти і багатоквартирні будинки Сімферополя. «За рівнем температури в приміщеннях закладів освіти, у тому числі дошкільної, особисто стежить керівництво шкіл і дитсадків. Моніторинг проводиться регулярно, його результати оперативно передаються в управління освіти», — повідомив заступник начальника департаменту міського господарства Олександр Хомяков. Раніше АНО «ЖКГ Контроль РК» запустив «гарячу лінію» з контролю температурного режиму в квартирах сімферопольців. Звертатися можна за телефоном +7 978 969 00 07. «Гаряча лінія» працює і зараз, а скаржитися можна також на роботу керуючих компаній і з будь-яких питань ЖКГ. Нагадаємо, опалювальний сезон у Сімферополі розпочався 25 жовтня. Вимикають опалення в будинках, в основному, в середині квітня.